تاریخچه لامبورگینی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماشین ها و آدرس mohammad-car.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 13206
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

ماشین ها
ماشین ها




تاریخچه کمپانی لامبورگینی

Ferrucio Lamborghini در سال 1916 در یک ده کشاورزی در ایتالیا به نام Renazzo di Cento (رناتزو دی سنتو) به دنیا آمد. او در لیست تعمیرکاران اتومبیل ارتش ایتالیا در جنگ جهانی دوم به تعمیر ماشینها می پرداخت. بعد از جنگ، Ferrucio در خارج از تعمیرگاهش، شروع به ساخت تراکتورهایی از باقی مانده خودروهای آسیب دیده و تجزیه قطعات آنها نمود. ساخت تراکتور آنهم از جنس یک سری خودروی جنگی واقعا کاری مشکل و سردرگم کننده بود و همین امر باعث دسترسی او به موفقیتهای بیشتر شد.Ferrucio Lamborghini یک مدل فراری را خریداری کرد، که مشکلات زیادی داشت، مشکلات از طریق نمایندگیها قابل حل نبود و Ferrucio به مودنا رفت و مستقیما با انزو فراری ملاقات کرد و مشکلات فراری را مطرح کرد، و انزو فراری در کمال بی ادبی به او گفت : "مشکل از فراری نیست، مشکل از کشاورزش است."

در سال 1959 محصولات لامبورگینی گسترده تر شد و لامبورگینی سازنده سیستمهای مختلف اتومبیل از جمله سیستم ایرکاندیشن بود. در سال 1963 فعالیت بسیار موفق این کمپانی مبدا شکل گرفتن کمپانی بزرگی به نام "Automobili Lamborghini SpA" در SantaAgata واقع در Bologna شد. او لوگوی کمپانی را نمادی از یک گاو وحشی ، به عنوان سمبل برای اتومبیلهایش قرار داد. و نام اکثر مدلها ارتباط معنایی با گاوهای وحشی دارند. Ferrucio بعد از این بی حرمتی تصمیم به ساخت اتومبیلی GT برای رقابت با کمپانی فراری گرفت. Giotto Bizzarrini، کارمند سابق کمپانی فراری نیروی جدید لامبورگینی تصمیم به ساخت یک مدل V-12 برای لامبورگینی شد. موتور این مدل نیز به زودی طراحی و ساخته شد، با قدرت 400 اسب بخار. از آنجا که Ferrucio یک مدل GT خواسته بود، نه یک مدل مسابقه ای، موتور به قدرت 280 اسب بخار دی-تیون شد. در مارچ 1964، اولین اتومبیل لامبرگینی با نام 350GT شکل گرفت. 350GT با 400GT و 400GT 2+2 کامل تر شد. زمانیکه میورا Miura نمایش داده شد، یک سوپراتومبیل بود، این مدل با نام یک مسابقه گاوبازی معروف نامگذاری شد. و این ممارست رشد و ارتقاء بیشتری را برای لامبورگینی به ارمغان آورد.لامبورگینی، با پیشرفتهای روزافزون و مدلهایی نظیر "اسپادا(Espada)"،"کاونتاچCountach"و"دایابلو(Diablo )" رقابتی نفس گیر برای دیگر هم رده ها بوجود بیاورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 25 خرداد 1392برچسب:, :: 12:35 ::  نويسنده : محمدعیسی زاده